Tisdag - Hejsan!

Hejsan!

Det var ett tag sen nu, men jag har haft så fullt upp så jag har inte hunnit skriva.

Igår var en riktig härlig dag, först var jag på skolan till två. Sedan gick jag och Elisabeth ner till kiosken som är vid volleybollen, Jonas och co skulle vara där och spela. Vi köpte en glass där och satte oss och åt den och kolla medans dom spela. När vi precis hade satt oss så såg vi att Theresia spelade också och det var kul att hon var med  Efter vi hade ätit glassen så for Elisabeth hem, jag stannande förstås och spelade med gänget. Solen lös och det var riktigt härligt.

Vid fyra for vi hem, sen gjorde vi mat snabbt, sedan åkte jag Jonas Magnus och Nille och spela tennis. Det var väldans kul, nio kom vi hem och var utless. Hade hållit igång hela dagen och bränd som en kräfta var man också

Det var så svårt att sova inatt för man var alldeles pigg. Drygt hehe

I förra inlägget skrev jag att jag och Angelica skulle ut, och det blev en riktigt lyckad kväll. Vi satt hemma hos mig och drack vin sen skjutsade snälla syster oss in till stan. Vi gick på harrys. Åh herregud vad jag gjorde bort mig, eller gjorde bort och gjorde bort, det var pinsamt nu i efterhand. Ibland kan man aldrig hålla käften  Aja, egentligen var det inte så hemskt men...

Jag kollade på vädret i hurghada, dit vi ska till egypten, på måndag till veckan när vi är där så kommer det att vara 38 grader på dagen och 25 på kvällen. Det gäller att smörja sig och ta det riktigt lugnt i solen. Det känns inte värt att bränna sig. Nog för att man lär göra det ändå, men jag ska försöka ta det så lugnt som möjligt. Åh va jag längtar!


 vårt hotell



Vi har väldigt nära till havet

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad härligt det ser ut!!! :)

2009-06-02 @ 21:56:58
Postat av: Carina

Men, guuuuud va det ser härligt ut. Drick en paraply drink åt mig.

2009-06-02 @ 21:57:27
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Carina

Förresten jag menade sju om dagen!!!!

2009-06-02 @ 21:58:24
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

Och drick några åt mig med!!! :D

2009-06-02 @ 22:51:32
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0