Tisdag - Inga hål :)

Åh vilken lättnad,jag var hos tandläkaren idag kvart i ett på en kontroll. Och vet ni vad? JAG HADE INGA HÅL Det känns så förbaskat skönt, jag som har så lätt att få hål, jag tror att det är tandtråden som hjälpt mig. Varje kväll efter jag har borstat tänderna kör jag alltid med tandtråd, det har blivit en vana nu och det funkar suuuper. Även efter jag har ätit kan jag köra med tandtråd.

Idag ska jag iallafall på stan och träffa Ida, ska handla en pincett, eyeliner och en present till mamma. Hon fyller nämligen 61 på söndag så jag måste hitta något bra. Få se vad man hittar. Det ska blir trevligt att träffa Ida medSynd att ni jobbar Anna och Linda men vi får ta det fler gånger.

Igår blev det en lugn kväll, Jonas somnade vid sju och sov ända till han skulle jobba, fyra imorse, han är så söt, trötter va han Jag diskade undan lite och sorterade upp en massa papper som vi hade på köksbordet, mycket skit ska jag tala om för er. Sedan tittade jag på Mean girls som gick på fyran, den fick mig att tänka på Angelica, hoppas hon kommer hem från Norway snart Sen efter det var det Ett herrans liv där Robert Gustavsson var gäst. Sen blev det sängen.

Ikväll om jag hinner ska jag ladda upp Egypten bilderna, sen lägga in dom, har inte haft tid än.

Imorrn är det även min första jobbardag på sommaren, känns rätt okej. Fick hem ett nyare schema idag, där hade jag blivit lagt till en helg extra, så då kommer jag att jobba två helger irad...Känns lite surt med tanke på att man trott att man ska vara ledig, men det är inte på Jonas semester iallafall, det är huvudsaken. Annars känns det skönt med lite cash.

Nu ska jag gå, och håll tummarna att det blir fint väder till midsommar, det får inte bli detta väder

Kraaaam

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag såg oxå lite på mean girls. Jag tycker att det är tråkigt när de har förmiddags. Janne går och lägger sig direkt han kommer hem 14, sen sover han i ett par timmar. TRÅKIGT! Fast han kliver upp 4.45 på morgonen oxå, men det är ändå törrt!

2009-06-16 @ 19:28:51
Postat av: JP

åhåhhh egypten låter underbart, jag vill också utomlands :D tandläkaren vill jag däremot inte till, tror inte jag har varit sen jag fyllde 19, haha, nästan 3 år sen tror jag :D vad händer på midsommar?



kisses and bajs

2009-06-16 @ 20:17:46
URL: http://enorangegiraff.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0