Torsdag - Sen middag

Idag blir det lite sen middag, kom inte hem förrän nu (19.20)

Jag slutade tre idag, sedan åkte jag med Magnus in till stan direkt. Vi mötte upp hans tjej och gick in på boa. Sen åkte vi tre till Unika där brorsan köpt en soffa och jag skulle kolla på någon. Jag hittade en trea och en två som är typ brunaktig med en massa kuddar och jag bara älskar den. Jonas däremot lät inte så glad för han vill ha en divan soffa....Hm.. Han har lovat mig att vi ska åka och titta på den på måndag iallafall. Hoppas hoppas hoppas att han vill ha den. Plus att jag hittade en skitsnygg matta till och eventuellt ett vardagsrumsbord

Sedan åkte vi på Boom affären och kollade lite. Sen åkte vi på Ica kvantum och handla och dit kom Jonas för han skulle åka med oss hem. Sedan åkte vi fyra till hamnen och köpte en glass. Trevligt  Och nu är jag hemma!

Jag sitter och taggar för midsommar imorgon, jag ser framemot det. Vi ska som sagt till Jonas bror som fyller 30. Grattis i förskott Krille  Där ska vi käka middag och sen kommer den ett antal personer, nästam uppemot 100 st har jag hört Det kommer bli roligt det.

Jag ska även meddela att vi har börjat dona i lägenheten nu. Jag har fixat några kartonger nu, ska fixa mer. Usch det är så stökigt här och det är drygt... men men det ger ju inget att städa nu.

Ha en bra midsommar hörrni!

Kommentarer
Postat av: Carina

Ha en bra midsommar. Kram

2009-06-18 @ 21:24:18
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

Du får hota honom på något vis så att han vill ha soffan!! :) Glad midsommar till dig med!

2009-06-19 @ 10:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0