Torsdag - Två dagar kvar :-)

Väder i Hurhgada, Egypten Söndag 7 Juni


Dag: 34 C
Kväll: 22 C

Så kommer vädret vara när vi landar på söndag vid elva tiden på förmiddan Lite tyckte, bort från detta blåsväder och till ett fint väder. Imorrn ska jag börja packa, har tvättid imorrn så när jag tvättat klart blir det packning. Nice!

Idag har klassen käkat lunch på en indisk restaurang i stan, buffé för 65 spänn. Oj vad gått det var, jag åt som en häst sen blev jag tvärmätt. Men det var trevligt att göranågot tillsammans och surra Och jag har föresten sommarlov, bara en termin kvar nu!!! :)

Idag blir det bara lugnt, Jonas är och kollar på en amazon. Coolt om han köper den, en gamm amazon. Det gillar vi.

Jag kom på nu att jag och Jonas måste bestämma vad vi ska göra för luncher i Egypten. Jag och Jonas har ju en lägenhet, sedan har Malin och David en och vi har bestämt att göra luncher tre dagar var. Känns som lite onödigt att äta lunch ute, det är ju trevligare att äta middag ute tillsammans på kvällen och plus att man inte vill slänga ut pengar på mat heller. Sen tar det ju tid att gå runt och kolla efter en restaurang osv så vi har bestämt så. Frågan är bara vad man ska hittta på... makaroner är ju en självklarhet man kan ta med sig. Likadant med Tortelini eller hur det stavas... Vi måste kolla på affärn. Har ni några bra tips?? Skriv isånafall är ni snäll

Ni ska bara veta vad jag och Jonas har beställt mycket på taxfreen Tre liter vin, en liter apple smirnoff flaska, en baylies, en rom flaska åsså en Stora mini bar paketet, där det är massa små flaskor med champagne osv haha Här kommer det att tankas tro jag Det gäller att kompensera med vatten.

Nä nu ska jag gå, ska lägga upp en bild från Bulgarien på midsommar 2008!



Ha de gött alla!

Kommentarer
Postat av: Mona

Åh, herre gud vad ni är törstiga där borta på torget! :D

2009-06-04 @ 19:31:54
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0