Onsdag - Hejsan!

Hej alla glada!

Ledig dag imorrn igen... Ååååhh jag blir nästan galen, seriöst. Visst det är skönt att vara ledig, man ska ju jobba hela sommaren, men just nu vill jag inte vara ledig. Det är så oerhört tråkigt. Jag skrattar för mig själv när jag tänker på Elisabeths reaktion idag.

I klassrummet:

Jag: Vet du att vi är ledig imorrn?

Hon tittar mot anslagstavlan där hela veckan står skriven, ögonen stor.

E: NEEEEJ!

Jag: Vadåra?

E: Fan vad jobbigt att vara ledig, det är så tråkigt.

Och jag höll förstårs med,kanske inte lät så kul det där,men hennes min var så kul

Jag och Jonas sitter och flippar mellan Finland-USA och Chelsea-Barcelona. Snacka om att jag har blivit en sport/hockeynörd Det trodde jag inte om mig själv. Men det är roligt, och hockey är roligast. Fotboll funkar väl, men ändå inte lika kul.

Våran lägenhet är definitivt klar nu Han ska skicka kontraktet på post som vi ska skriva under sen är det bara att vänta. Det absolut värsta jag vet. Vi får ju som sagt flytta in första juli, men om någon vill ha våran lägenhet första juni så får vi flytta då!! Hoppas hoppas hoppas, skulle vara riktigt kul. Det enda som känns drygt nu är själva flytten och städningen... Men det går fort, man får läja lite hjälp.

Om en månad vid den här tiden sitter vid på arlanda och väntar på att det ska bli imorgon, för då går flyget till Egypten NICE! Det kommer blir riktigt kul! Denna gång ska jag försöka ta mer bilder än förra gången, och denna gång tänker jag INTE bli förkyld. Jag tro att jag hade feber ett tag när vi var i Bulgarien...Inte kul.

Nu ska jag fortsätta titta på tv, ha en bra kväll hörrni!

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag som e så less på hockey! Att du orka. :) Vi var så duktig på att städa tillsammans, så jag kan hjälpa om du vill?? Vi höres!!

2009-05-07 @ 06:40:10
Postat av: Elisabeth

hahahaha !! JAG HAR TRÅKIGT :P

2009-05-07 @ 14:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0