Onsdag - Sugen på hund!

Halopp!

Man dör när man har träffat brorsan och hans tjejs hund. SÅ sjukt jävla söt. En liten tax, fast det är en blandras så jag vet inte vad den är blandad med. Men man smälter när man ser hans ögon. Jonas han vill bara ha en mega stor fet hund. Nej tack, då hoppar vi över det!

Idag började vi en ny kurs på skolan..... Och jag kan säga att vi kommer att ha en hel del framför oss, väldigt mycket arbete. Tur att man bara läser den här kursen så man kan koncentrera sig på den. Jag har fått veta min praktikplats på sjukhuset säkert nu. Det blir hjärtavdelningen. Jääääklar här ska det tas prover, jag kommer sticka er ALLA  Skojja bara....

 

Nu till en sista sak som inte har med saken att göra, MEN jag satt och kollade igenom en massa gamla bilder och titta vad jag fann:



JAG MED SNUS??? SNUS??? Har jag snusat?? haha detta var på min och Jonas förlovningsfest. Åh herregud, ung och dum (kan man säga så när man är 21)? hahaha

Nu ska jag iväg på träning, Bye!


Kommentarer
Postat av: Mona

Så sa ju Magdalen Graaf med. Att hon var ung och dum när hon opererade in silikon i brösten vid 17 års åldern. När hon sade så var hon typ 3-4 år äldre. Så du kan säga så!! :D

Kramizzz

2009-10-21 @ 18:39:23
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Mona

Jag tror hon var i den åldern i alla fall.

2009-10-21 @ 18:40:11
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0