Fredag - HELG!

God dag alla!

Inatt har jag sovit som en guuuud. Somnade vid halv tolv och har sovit konstant till kvart över åtta, lågoch drog mig till halv nio sen klev jag upp. Skönt att kliva upp i tid. Jag har börja gör det nuförtiden, så himla skönt!

Måste ju återigen nämna att imorrn åååker vi haha. Det jag ska ha på mig är modotröjan som jag fick av brorsan när jag jag fyllde år. Sen fick jag låna en halsduk av honom, en gammal modo halsduk som är från början av 90-talet. Skit snygg! Sen tänkte jag ta med min svarta munkjacka som det står modo på, den köpte jag när jag fick ett presentkort på modo shoppen av Jonas pappa och Eva. Sen kom jag på igår innan hockeyn att jag hade 70 kr kvar på presentkortet så jag gick in och handlade ett par modo trosor, svarta. Så dom ska väl på imorrn också. Mycket Modo grejer haha men KUL!

Måste berätta en rolig grej när jag och Jonas gick ifrån hockeyn och skulle hem. Då gick vi förbi de här stora husen med lägenheter vid hamn. Dom som har lägenheterna längst ner kan man se rakt in i vardagsrummet. Plötsligt sa Jonas precis när vi gick förbi en lägenhet: Ser dom på porrfilm eller??
Haha och mycket riktigt gjorde dom det Båda vi började tokskratta haha. Hur dum får man bli?? Fattar inte den personen att när det är hockey så är det typ tusentals människor som passerar där efter en hockeymatch och kan se rätt in i lägenheten. Det roliga var att han hade typ en 40 tums tv som hängde på väggen ut mot vattnet! HAHAHA

Nu ska jag gå,

Måste bara lägga in en låt som är min favorit, och den får mig att tänka på hockeyn



Kommentarer
Postat av: Mona

FY fan vad pinsamt. Det med porrfilmen. Men den personen visste nog inte att folk såg det.

Hahahha!

2009-09-25 @ 17:19:55
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack sweet :D haha men guud snacka om korkad!

2009-09-25 @ 19:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0