Lördag - Less nuuuuu

Hejsan alla!

Börjar bli långt mellan gångerna jag skriver nu. Kom hem från praktiken för en timme sen. Jag praktiserar på söränget i gullänget! Jag trivs väldigt bra där, skulle ju vara ett stort plus om jag kunde få börja jobba extra där och jag tror inte det skulle vara några problem. Det tar typ en kvart tjugo minuter att cykla så det är skönt!

Detta är min fjärde helg som jag jobbar nu, och det är inte ofta jag gnäller men nu måste jag få gnälla! Känner mig riktigt less och vill vara ledig. Men när jag tänker på att hockeyn börjar på torsdag plus att stockholmsresan är på lördag så känns det något bättre. Är ju ledig fredag lördag söndag till helgen



Jag såg denna film igår med Jonas och den var riktigt bra! Alla bör se den som inte sett den. Jag funderar även på att läsa böckerna... Om jag har tid någon gång. Direkt när jag såg tjejen i filmen så kände jag igen henne. Jag kom inte på varifrån. Men tillslut kopplade det, hon var med i Tre kronor. Ni minns den svenska serien som gick typ för 13-14 år sen. Hon spelade Lucinda, hon var bara med några enstaka avsnitt men jag kom ihåg hon. Hon spelade en av gangster kompisarna till Pamela som var tillsammans med killen i rullstolen. Kommer ni ihåg?

Nog om det, nu ska jag fortsätta titta på Freaky friday på fyran i ensamhet. Jonas är i västanå och har det trevligt. Hans pappa skulle inviga en kåta som dom fått dit, och sjävklart missade man det.

Ha en fortsatt trevlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag kände oxå igen henne, men jag kommer inte ihåg henne från 3 kronor.

Ska du inte jobba hos mig nu då?! Kul om du får jobb där så att du slipper resan, men mamma saknar väl dig om du inte sover över...

Vi hörs.

2009-09-20 @ 15:02:12
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Meeen va konstigt!! att du är lite less. Not!

Helt förståeligt. Jag skulle ha varit less för 4 helger sen, haha

Njut av kommande helg och jag håller med: YES!! nu (snart)börjar hockeyn.

Kramen

2009-09-20 @ 17:12:53
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0