Jobbat klart!



Hej!
Nu har man jobbat klart, har varit en bra kväll ikväll. Det som är lite tråkigt är att det inte hänt något speciellt än. Men det blir nog ändring på det när man får praktisera på sjukhuset. Man lär få se mer då. Måste sova snart eftersom jag börjar 7-16.30. Jonas sa en rolig sak tidigare ikväll: Imorrn då kan man säga att imorrn ska vi på hockeyDet klingade riktigt bra i mina öron!

Sen kom jag också på en annan sak, imorrn kan man säga att om tre veckor exakt så dog pappa för ett år sen.... Det låter inte alls bra...Varje dag känns den dagen som igår. Samtalet, chocken, tårarna, grubblingarna, val av dödsannons, val av låtar, val av kista, val av blommor, titta på honom i kistan, begravningen. Och självklart har jag alla underbara minnen! Den bästa pappan någonsin. Ibland fattar jag det inte. Det känns så konstigt. Men men som syrran skrev i hennes blogg http://monae.blogg.se, funderar fortfarande på vad jag ska skriva då den dagen närmar sig. Jag funderar även på, vad kommer jag göra den dagen? Hur kommer dagen bli??? usch mycke tankar.

Nu ska jag mysa med underbaraste mannen i mitt liv!!

Denne ponk

God natt!



Kommentarer
Postat av: Mona

Jag har redan klart exakt vad jag ska skriva runt hans 1års dag. Har redan skrivit det. Vet precis. Har planerat länge. Igår fick jag samma känsla som just de dagarna. När vi for till begravningsbyrån. Usch, den känslan är inte så bra.

Kram och hoppas hockeymatchen blir en vinst match.

2009-09-23 @ 10:41:39
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Vilken tur att ni har varandra i alla dessa tankar.

2009-09-23 @ 15:15:12
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Ida

<3

2009-09-24 @ 19:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0