Onsdag - Nyklippt

Hej alla!

Det var ett tag sen jag skrev nu. Har varken tid eller lust om jag ska vara ärlig. Som syrran skrev,jag har fått bloggtorka. Har inget roligt att skriva om nuförtiden.

Idag är jag iallafall ledig. SKÖNT! Jag har varit och klippt mig hos Erika på Ödlan och Brorsan idag, jag toppade och klippte till luggen. Jag kände inte för att göra något speciellt idag, kanske nästa gång. Men undra vad man ska försöka sig på då?

Nu blir det att börja med läxan som vi har tills imorgon...Känns inte så lockande. Vill verkligen blir klar nu, så man kan jobba jobba jobba hela tiiiiin.

Ikväll blir det spinning, men pga att Ida har blivit sjuk :( (stackars hon) så följer hon inte med på spinning :( Hoppas hon blir piggare snart stackarn! Känns inte så himla roligt att gå själv men man måste ju fortsätta när man kommit igång. Nästa gång hänger hon med :)

Nää nu måste jag börja med plugg.....HUGA!


Kommentarer
Postat av: Mona

Jag har verkligen bloggtorka.

Men det kommer väl tillbaka. Hoppas jag.

Ha det bra och vi ses snart.

2009-09-02 @ 21:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0