Tisdag - Ny dag,nya möjligheter

Igår fick jag besök av en barndomskompis som det var längesen man umgicks med. Linn Vi satt och surrade länge, hon kom vid nio och for hem vid halv två. Det var riktigt trevligt. Pratade gamla minnen osv. Sån är så roligt!

Idag blir det inte så många nya möjligheter, hehe, jag börjar jobba halv fyra till halv nio. Ganska skön tid, men jobbigt för man går nästan hela dagen och väntar på att fara och jobba. Sen missar jag Idol ikväll ocksåDet är ju roligt att titta på.

Träningsvärk sen intensivpasset igår också...Skönt att det känns att man tränat. Imorrn blir det spinning hade jag tänkt.


Nä nu har jag inge mer på hjärtat, snart är det torsdag och jag knappt bärga mig

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0