Torsdag - LÄÄÄNGTAR!

Fan vad jag längtar tills vi ska åka ner till stockholm den 26 spetember och hejja fram modo till seger. Nu är det 220 st anmälda av 250. Ett helt tåg är abonnerat, hela olearys är bokad för oss i stockholm, där vi ska käka och dricka öl innan matchen och vi kommer att äga Hovet. Nu gäller det bara att modo vinner, men det tror jag inte blir några problem. Jag ser verkligen framemot detta alltså.

Idag har jag varit på skolan typ 1,5 timme. Sen gick jag på stan med Elisabeth en sväng innan jag gick hem. Jag var tvungen att hitta ett par nya skor eftersom mina är så slitna nu. Hittade ett par på H&M. När vi var där fick vi även en lapp att om man handlade två varor fick man 20%. Yes, tänkte jag och köpte de lila klackeskor som jag länge kollat på. 288 kr för allt. FYND eller vad?!



Så ser skorna ut. Andra skorna jag köpte var bara vanliga skor.

Nu ska jag gå ner i tvättstugan och hämta lite tvätt. Sen ska jag och Jonas göra nån middag innan jag åker och jobbar, 16.30-20.00. Kort tur, känns skönt.

Ha en fortsatt bra dag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Mona

Himmel vad du jobbar och står i. Snygga skor. Hoppas att de vinner nu då, den 26 september.

2009-09-10 @ 15:58:48
Postat av: sandra

tacka för det att vi syns ikväll ^^ pussen

2009-09-10 @ 17:12:02
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: Ida

Riktigt fina :D

2009-09-14 @ 11:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0