Lördag - En slapp dag


Hej allesammen!

Har precis skjutsat hem brorsan och Malin. Malin kom hit och käkade tacos med mig och Jonas. Sen kom brorsan och vi såg hockeyn allihopa. Inte den bästa matchen...Förlust med 4-1. KUKEN, säger jag. Nu känns slutspel väääääldigt långt borta. Hoppas dom kan hålla sig på ingenmansland iallafall.

Igår var jag, Sandra och Ida hemma hos Ida och spelade spel och partajja lite. Det var riktigt roligt, surrade och lyssnade på gamla klassiker haha. Sen for vi ut, eller jag och Sandra, Ida hon stannade kvar hemma hrmf :) Mycket folk på olles och mycket dans trevligt trevligt. Tänkte lägga upp lite bilder som Sandra tog :)

Sandra med sina glasögon när vi spelade Brainstorm :)


Ida :D

Jaaa hehe

 



 







Ja nu ska jag väl ge mig, ska upp och jobba imorrn. 7-13. Tack för kvällen igår tjejer!!

Hejochhå!


Kommentarer
Postat av: Mona

Jag visade mamma dina bilder på facebook. Dessa bilder och videon när ni dansar. Du påminner så mycket om när du var liten och dansade.

Gull unge.

2010-02-07 @ 09:42:58
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0