Måndag - Promenixat.

Hej alla nära kära, alla nyfikna och jaaa alla som tydligen bryr sig om vad jag gör hehe

Idag har jag haft en ledig dag. Klev upp vid halv tio, blev sugen på en promenad så jag hörde med brorsan om han hade lust att hänga med. Det hade han och lilla Simpson hängde också på. Tråkigt att han ska flytta hem till husum Men jag kommer inte träffa han mindre för det. Jag träffar ju mamma och syrran också,plus att det inte är så långt till husum heller, och man har ju körkort! Gud vad familjekär man är, men det är inte så konstigt när man har en sån fantastisk familj heller!!!!

Från det ena till det andra så är jag så sugen på att shoppa! Speciellt kläder, känns som att det är hundra år sen sist. Nog för att jag köpte ett par thigts i fredags, men ändå. Jag vill stor shoppa! Jag och Jonas ska åka upp till umeånån dag och bara köpa allt vi ser, nämen. Lite farligt att börja shoppa, för när man väl sätter igång kan man inte sluta hehe.

Ikväll är det hockey också....Bäst man inställer sig på förlust. Jag tror att jag ska gå på Fjällräven center och vara SKIT besviken, redan innan matchen. Då behöver man liksom inte ha en massa förhoppningar och sen bara dödas dom av senare. Jag ska bara ha negativt tänkande. Stackars Jonas,Malin och Maria som måste dras med mig och min dåliga attityd,men jag kommer liksom inte på nåt annat sätt. Jag kommer ju fortfarande hejja på dom, men jag tror inte på vinst.

Nu ska jag gå, ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag är glad att han flyttar till Husum och jag blir ännu gladare när ni gör det oxå!! ;)

Kramen

2010-02-12 @ 15:09:16
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0