Söndag - Vilodagen

Hej där!

Jag har börjat tycka om söndagar mer. Förut när man gick gymnasiet så hatade jag söndagar. De innehöll bara en massa plugg...Eftersom man oftast sköt upp det till då. Usch, jag minns att ibland kunde jag ringa till Anna och var alldeles svettig av panik hur jag skulle hinna med allt. Innan studenten så var det verkligen hemskt, usch, men det är glömt nu hehe. Man klarade det också på något sätt.

Nu är söndagar en skön och lugn dag. Som idag. Då jobbade jag 7-13 på hemtjänsten. Ingen som helst trafik ute, allt är bara lugnt liksom.
Nog tjatat om det.

Fint väder idag va?JA Kanon väder och det tackar man inte nej till att ha fler dagar. Jag och några på jobbet tog ut lite friskvård och gick runt höglandssjön. VAD UPPFRISKANDE! Man blir så pigg. Och inte nog med det så kan jag äntligen sätta igång med träningen imorrn igen. Jag har ju varit förkyld i två veckor, men nu börjar det kännas bra igen. Så härligt att komma igång. Tänkte gå på intensiv passet imorrn, sen skynda mig hem, duscha, och sen hemma match. Nervous like hell!

Nu när jag skrev om studenten börjar jag tänka tillbaka på vilken fantastisk dag det var. Så därför kommer några bilder häääär:



:-D


Jag och Jonas innan balen, idag har vi faktiskt varit tillsammans i 7år och 11 månader ;)





Jag hittade bara de här tre korten, resten har jag sparat på ett annat ställe, orkar inte gräva fram.

ha det finers!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vilket par ni är! Sååå fina!

Ja det är pirrigt inför matchen i morgon. Jag gjorde inte som de flesta melodifestivalgalna människor i lördags utan jag struntade i spektaklet och såg på hockey. Och SUR blev jag!!!

Det vill jag INTE bli i morgon!!!!!

Kram

2010-02-07 @ 22:07:27
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

Som vanligt fina bilder på en fin tjej och en fin kille.

Visst är det toppen att jobba på en söndag. Skönt när det inte är nån trafik.

Kram

2010-02-08 @ 09:15:57
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0