Fredag - God kväll!

Hej där!

Idag har det varit en händelserik dag, jag har varit helt slut nu på kvällen. Jag,Jonas,David och Ida åkte hem till Davids föräldrar i Överhörnes och åkte skoter. Vi körde en rätt så lång bit (och hör och häpna men även vi tjejer fick köra  ) sedan stannade vi av på ett ställe och grillade korv. Så himla mysigt! Det är när man gör något sånt här som man verkligen gillar vintern. Sen att få komma in till värmen med röda kalla kinder och sitta vid en brasa som vi gjorde hemma hos David gjorde inte saken sämre

När vi kom hem vid 18 var jag totalt slut på. Jag deckade totalt i soffan efter vi hade ätit. Men jag fick tvinga mig upp så att jag kan somna ikväll, ska nämligen upp och jobba imorrn. Så då tog jag ett bad, väldigt skönt. Nu sitter jag och glor på Let´s dance. Jag väntar på att Jonas ska komma hem, han åker skridskor, sen hade vi tänkt se Johan Falk den fjärde filmen. SÅ spännande. Ni som inte sett SE! Order från mig!


Jag,Jonas,David,Ida på nyår!

Ha det bra alla!


Kommentarer
Postat av: Mona

Vi har sett 3 filmer med Johan Falk nu. De är faktiskt bra.

Kram

2010-01-23 @ 16:51:40
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Dom filmerna är ju superduper bra!!

Jag sitter och tittar på Timrå-Skellefteå och S-keå

leder. Hoppas dom vinner!! Skulle vara bra för Modo :)

Kramen

2010-01-23 @ 18:03:03
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0