Måndag - Fyra poäng!

Hej där!

Ja hörrni, fyra poäng kvar till slutspelsplats. Mitt hjärta slår 180 slag i minuten inför varje match (inte riktigt vaaaa) hehe. Men slår gör det minnsann och konstigt är väl inte det. Jag hoppas och tror att det blir vinst ikväll, för den här matchen är så otroligt viktig. Så nu håller vi tummarna alla modo fans

Helgen har varit fullbokad med jobb och tjejmiddag. Vi var denna gång hemma hos Johanna. Hon bor i järved. Det är så roligt med dom här tjejmiddagarna, men sitter och surrar äter god mat och har allmänt trevligt. Det slinker ju ner vin också men inte för jag i helgen och det gick lika bra ändå Nästa gång ska vi vara hemma hos mig och jag vet redan nu vad jag ska bjuda på. Vi planerade att ta dom som bor i lägenhet först så vi kan vara hos dom som har hus till sommaren. Perfekt! Jag hade tänkt ta lite bilder när vi är här också.

Nä nu ska jag ladda upp för matchen. HÅLL TUMMARNA NU!!


/Sabben

Kommentarer
Postat av: Carina

Kära nån!!! Jag är redan nervös!!

Kram



2010-01-25 @ 18:49:11
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: sandra

tack sabina :)

hoppas modo tar det här nu då.. dom kan ju inte missa slutspelet =/

2010-01-26 @ 12:31:11
URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Postat av: Mona

Jag funderar om du sa till mig vad du skulle bjuda på??? Kommer inte ihåg i alla fall, nyfiken blir jag!

Kram till dig

2010-01-26 @ 17:30:58
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0