Lördag - Åkt på en dyngförkylning

Hejsan!

Ja det kan man säga att jag gjort, åkt på en dyngförkylning. Kände redan förra helgen att nått inte stod rätt till och nu en vecka senare, tadaaaaa en förkylning. Har ingen röst och snorar konstant. Jag har jobbat onsdag,torsdag och fredag på hemtjänsten och igår kände jag att detta går inte. Jag slutade fem och när jag kom hem var jag helt DÖD!! Efter många om och men så bestämde jag mig för att ringa och säga att jag inte kan jobba idag. Usch, det är inte ofta jag är sjuk och jag bokstavligt talat HATAR och ringa och säga att jag inte kan jobba. Jag kämpade mig igenom gårdagen och jag hade aldrig pallat en 7-17 tur idag. Alla som jag åkte till igår hörde typ inte vad jag sa och några blev rädd för att dom skulle bli smittad.

Nog om det. Idag är det ju hockey, börjar 16. Och jag har funderat hit och dit om jag pallar att fara dit. Eftersom att jag inte har någon feber så har jag bestämt att jag ska ta på mig alla tjocka och varma kläder jag har och pallra mig ner på lyan och sen direkt efter matchen åka hem och lägga mig i soffan. Den här matchen går ju inte att missa. Jag får "leka" frisk de här timmarna. Sen har jag inte planerat nå mer ikväll förutom att mysa med Jonas i soffan. Vi hade tänkt se sista Johan Falk filmen, som jag skrev tidigare så är dom så bra!!

Sen en sista grej jag måste berätta innan jag går och det är att jag och Jonas har bokat biljetter till Sonisphere festivalen i stockholm den 7 augusti  Vi ska åka med David och Ida och eventuellt några fler! Hur nice kommer inte det att bli???



Ha det fint alla!!!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad tråkigt att du har blivit sjuk!

Ja, usch i kväll blir det en rysare. Hoppas Modo tar ledningen fort och med många mål så man slipper vara så nervös!!

Vi såg den sista Johan Falk filmen igår. Superduper bra är dom! Vill du slippa se den så hör av dig så kan jag berätta om den, moahahaha

Krya på dig!

Kram

2010-01-30 @ 14:23:04
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

Jaha, det är det ni ska åka på. Vad roligt det ska bli.

Kram och bli frisk fort!!

2010-01-31 @ 14:34:04
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0