Tisdag - MEN HEJ!

Hejsan alla!

Det var ett sisodär hundra år sen typ.... Jag lever iallafall och det rullar på bra för mig. Har ju utbildat mig klart nu MEN det att få jobb är inte lätt. Jag har sökt typ fem tjänster som är ute så hoppas hoppas. Annars har jag mina tre vikariejobb som jag får förlita mig på så länge.

Nu ska jag iallafall åka med Elisabeth till Teresia. Det var ett tag sen vi tre träffades nu, det blir ju så när skolan lägger av...:(

Snart ska jag skriva ett inlägg om vad jag hann med förra året, det var ju en hel del faktiskt :) Tänkte lägga ut lite bilder och så... Ska bara få tid så :P



Nu ska jag umgås med dessa brudar, skjuts kommer om fem minuter.

Byyyyeeee.

Kommentarer
Postat av: Mona

VA? Du bloggar? Hehhee. Kul att se att det röres här ibland.

Kramen.

2010-01-13 @ 11:41:22
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Men hej där för hundra år sen!!

Du ser lika ung ut som vanligt!!

Kramen

2010-01-13 @ 17:42:56
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0