Söndag- Försöker få lite liv

i den här döda bloggen. Kollade lite på arkivet jag har och ser att jag har två stycken försök till inlägg men har avbrutit hehe. Så kan det gå.

Idag har jag varit på sista Modo matchen, nääääääääääää, nu skojjar jag allt. Sista modo matchen på FÖR säsongen, riktiga elitserie säsongen börjar på torsdag. Folk som känner mig vet att jag verkligen har räknat ner till den här dagen, och då menar jag bokstavligt talat. Ända från dag 90 till nu 4. Men men så går det om man är ett hockeyfan. För alla som nu bryr sig så vann Modo dagens match med 4-2 och det såg riktigt bra ut. Känns bra att ha en stadig målvakt. Nog om det.

Nu är min lediga helg slut och jag har två jobbar helger att se framemot. Jag byter nämligen schema den 25 september så då byter jag jobbarhelg!!! Och det gillar vi mycket för då får jag och syster min vara lediga samma helger!! Tjoohooo!

Nä nu ska jag ladda för partiledardebatt mellan Mona Sahlin och Fredrik Reinfeltd. Det är ju snart val och jag har INGEN aning vad jag ska välja. Vet ni vad ni ska rösta på??

Ha en mysig söndag mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag ser verkligen fram emot torsdag!! Ska bli så kul att det äntligen drar igång!

Kul att se dig här igen föresten ;)

Kramkram

2010-09-13 @ 19:53:28
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Mona

Det blir toppenbra med samma helger för då kan jag hälsa på dig mera. Saknar dig!!

Kram

2010-09-14 @ 08:41:42
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0